Disclaimer

*Disclaimer:
Here, I share my views based on my observations, experiences, judgement, perceptions and knowledge. Do not quote/use/refer/relate them to my family, community, employer, employee, business nor my country for whatever reason without my written consent.

Wednesday 21 September 2011

Jamuan Raya di Jabatan/Bahagian lamaku ... Nostalgik

Aku dilantik menjadi Pengerusi Majlis (Emcee) untuk majlis Jamuan Hari Raya & Perpisahan IBMS. Dah lebih setahun aku berhijrah keluar dari Bahagian/Jabatan ini tetapi akhirnya dijadikan MC jemputan ... terasa macam Afdlin Sauqie pulak jadi pengacara jemputan (penulis sedang perasan ... layan aje lah)

Penulis posing dengan WebCam sendiri sebelum majlis bermula.
Dalam majlis ini ada kelainan dengan majlis2 sebelum ini kerana ada sekali majlis perpisahan untuk rakan yang berhenti, pengantin baru serta ibu/bapa baru. Tetapi diselit juga 12 cabutan bertuah serta Anugerah Busana Paling Vouge untuk Lelaki & Wanita.

Memandangkan tahun ini baju melayu rayaku hanya setakat baju, jadi ku pakai baju raya 2 tahun lepas, rona Coklat dikenakan dengan samping yang ku beli di Kuching, Sarawak, butang baju pinjam & songkok tinggi yang dibeli last day puasa.

Acara bermula tepat jam 12:15 tgh 19 SEP 2011
Kata-kata aluan daripada penaja juga diselit


Cik Hanidar (resigned), Hj Hassan (perasmi)
& penulis (menghayati ucapan)

Pemenang Anugerah Busana Paling
Vogue Lelaki
; En. Kamal Mustaffa


Antara Main Course; Satay from Satay Station Ampang,
ada juga Nasi Arab Kabsah Ayam dari Restoran Saba', Cyberjaya

Mini Ice Crusher diguna untuk membuat CENDOL
Very Inviting CENDOL





AJK Majlis; Dina, Nisa, Farah, Azrah & Shida